Wednesday, September 22, 2010

6 Syawal : Part 2



kalau da bace entry kat atas,
mesti da tau mane destinasi kami..

kalau belum bace,
sila bace sekarang!!!

kalau taknak bace,
tak yah la scroll lagi..
anisah tak pakse..
=)

tak baik pakse orang kan...

okeh,
part 2,
berlaku disebelah petang.
plan asal nak bawak anak anak naik bas keranda kayu..tapi, kami da tak larat nak jaga korang.
aduuhhh...

demi memujuk anak anak yang tak tau erti penat,
kami bawak jela pegi ke Pantai Batu Burok..
kat situ banyak aktiviti untuk kanak kanak..
lepaskan diorang main dekat playground je..
tapi lain lak jadi..

ape yang lain??
budak budak paw kami untuk naik kuda??
haih!!
duit raya banyak still nak paw achu?
sengkek ler..
tapi takpe la..
bukan selalu pun kan..
yang penting semua hepi..rasenye kami yang nampak lagi hepi dari yang lain!
hahaha...
kita tengok kenangan wajah keceriaan kanak kanak jela..
sayang mereka....

2 comments:

Fakhrur Razi berkata said...

halamak bestnyer kt mana nih? :l: :c:

Miss Anisah said...

kat kampung terchenta.hehe..
ni dekat pantai batu burok..
datang la sini..