Thursday, September 02, 2010

Kepala Sakit, Hati Sedih

hmm... kepala sakit sejak lepas berbuka lagi.. maybe makanan yang terhidang ade monosodium glutamate yang aku memang alah sejak 2 menjak ni.. tapi mungkin jugak sebab lain. nak bertanya tentang makanan, nanti dikira tak bersyukur dengan rezeki yang datang. takpelah.. hanya mampu tanggung segala kesakitan.. untuk berfikir tentang sebab lain, biarlah doktor Shuib yang membantu after cuti raya ni.. jadual kelas yang menghalang aku untuk ke sana. maafkanku doktor..

aku cukup tak sanggup untuk mendengar apa yang akan keluar dari mulut doktor yang telah memberi khidmat kepadaku sejak 2 tahun yang lalu. Ampang Puteri macam da cukup sinonim dengan aku ni..hmmm...entah... lumrah kehidupan..setiap yang bermula pasti akan berakhir.. apapun kita perlu tabah dan bersabar.. rasanya untuk kali kedua ni takde pape kot.. aku je yang banyak sangat berfikir..think positive!

InsyaAllah, Allah sentiasa membantu hamba hambaNya yang sentiasa ingat akan Dia.

kini, aku cuma berharap, Ya Allah kuatkanlah semangatku untuk menempuh segala ujian dari Kamu, dan janganlah biarkan aku menanggung derita yang berat lagi.

No comments: