Saturday, September 04, 2010

Rasa Bersalah tak kat isteri dia??

haha...
tadi kawan aku call..Alhamdulillah..
dia dah tak merajuk, tak marah dengan aku da..
yela..
sape tak marah kalau hari bersejarah tibe2 anisah tak dapat datang..
ape erti 1 persahabatan kalau buat camtu kan?
tapi nak buat cane..
type course and his wedding..
mesti la pilih type course kan..

Thanks Apih da tak marah aku..
aku hepi kita da macam dulu balik..
tapi raya ni kite tak dapat jumpe..
tau la da jadi orang kelantan..
ai..
raye pun tak ingin balik ke kampung halaman eh..
padahal ko keje ari raya kan? kesian..

hmm..
takpe ke?
bile nak letak fon kitorg still macam dulu2..
say,
i love u..
and reply,
i love you too..
haha..wife ko marah tak eh?
rasa bersalah tak eh?
mesti wife ko jealous kalau dia tau..
silap hari bulan dia merajuk.
oppss!!

but dun worry ye Siti..
it's normal between us.
dari dulu lagi camtu.
dah terbiase..
bukan sehari kitorang kenal..
lebih 15 tahun..

ape yang best?
ko da tak marah aku...
thank u soooooo much!

semoga menjadi pasangan yang bahagia hingga ke akhir hayat.
semoga dikurniakan anak anak yang comey..
excited ni nak jadi Mama Sha..
hehe..

No comments: