Monday, October 18, 2010

Ada Cerita Disebalik Britelite!

Firstly,
Yea!! Britelite da dapat!!!
Incik Fadh yang penat lelah ke sana ke sinun mencari, da dapat, Anisah tumpang la sekali..
hehe..awak tak kisah kan??hehe..
Cepat la datang ambik mahkluk bewarna pink dekat saya!!
saya sangat teruja dengan itu pink! hehe

commercial break,
awak, thanks tau tolong belikan. kalau saya nak beli sendiri, next year pun saya tak terfikir nakgi cari sebegini torchlite.hehe..Thanks jugak to Kacak, tolong ambik dari incik Fadh..hehe..

tapi kan,
disebalik nak ambik Britelite, ade satu incident yang Anisah sangat sakit hati.
Hamman!
aku memang sakit hati, menyampah, geram, benci lah!
tu je perasaan yang ade untuk kau sekarang ni..
ape??
kau ingat aku macam ape?
sedarlah...
kau tu bukan seorang bestfriend aku pun..
bukan seorang perempuan pun!
tapi,
sesuka hati mak bapak kau jangan biar aku sebut mak bapak ko lagi skali tau peluk pinggang aku dari belakang??!!
ape??
kau ingat aku ni siape??
jangan ingat aku ni agak open minded, kau boleh buat sesuka ati kau?
dengan perempuan aku tak heran la diorang datang peluk peluk cium cium aku..
dah nama pun perempuan..
kalau da sangap sangat nak peluk pinggang perempuan, pegi la peluk girlfriend kau!

aku harap, tumbukan dan cubitan sekuat hati aku tadi tu buat kau sedar kau siape dengan aku.. kalau ikutkan hati aku yang sakit, memang kau kena tendang dengan safety boot size 4 aku tau. cume nasib baik la mase aku angkat kaki tu aku waras lagi, taknak malukan kau depan abang abang engineer yang ade kat situ.. kalau tak, kaki aku yang pakai safety boot size 5 da kena kat badan kau! tapi aku malu tau dengan perbuatan kau!!!
serius,
aku menyampah dengan sikap kau tadi.
mungkin lepas ni aku tak kan tegur kau lagi.
rasenye aku pun tak tegur kau tadi. aku borak dengan Kacak dan Epul je..
ko yang tibe tibe peluk pinggang aku dari belakang..
sial punya lelaki!!!aku letak je gambar kau kat sini, biar orang tahu sape kau!
gatal!! miang!! mau je aku sebut b*** kat kau!