Thursday, March 24, 2011

Cemburumu, Cemburuku..

Cemburu tu tandanya sayang..
betul ke? 

haruskah cemburu? 
jangan cemburu buta..

jangan pendamkan perasaan itu..
takut nanti memakan diri..

jangan pula terlalu mengikut hati.. 
bimbang.. ada yang tak senang...

aku, 
cemburu itu tak mampu dipisahkan.. 
aku dah dilahirkan perasaan itu.. 
alangkah indah jika aku kenali semua teman temanmu..
bukan sekadar nama.. 
dan aku sedang mengenalkan semua teman temanku kepadamu.. 
maaf kerana aku terlalu ramai teman yang bernama lelaki.. 
kerana aku berada di dunia itu.. 

kamu,
jangan terlalu cemburu, 
jangan terlalu memendam perasaan itu.. 
jangan sekali engkau ragu.. 
dan jangan menghalang pendirianku.. 
sekali aku tercabar, 
aku akan terus melawan.. 

InsyaAllah.. 
tahap kesetiaanku tetap sama,
hanya insan yang mengenali tahu tentang perasaan itu..

2 comments:

tehr said...

cemburu tanda sayang
tapi
sayang bukannya cemburu

Miss Anisah said...

hehehe..