Sunday, March 20, 2011

just for my beloved friends..

hai..
Assalamualaikum...

entry ni special to my bestfriends...

firstly, aku nak mintak ampun dan maaf kat korang sebab kehilangan aku since Wednesday. agak rushing sign out on Tuesday sebab aku nak kejar flight.. lagi lagi hujan lebat kilat dung dang dung dang lagi.. tak sempat jumpe korang buat muka comey.. hihihi.. (well, aku memang comey kan...hahaha..<<< aku tak benarkan korang muntah okeh!)

Nad, aku memang pandai main...hihihi.. aku BBM ko after aku jejak kaki kat Malaysia da..hehehe.. time tu aku lom kuar dari kapal pun lagi.. hehehe... jangan marah tau.. sayang ko.. muah..muah..muah..

Sam, sorry la babe, aku takkan tunjukkan passport aku kat ko.. kantoi la aku gi mane.. jangan nak ugut ugut k...

Nurul, sorry tak dapat jumpe. time nurul text tu, cha otw ke airport..lalala... jumpe after cuti okeh!

buat kalian yang nama yang tak tersebut kat sini, aku mintak maaf mintak ampun.. bukan nak menghilang pun, cume kadang kadang, anisah suka buat ape yang orang akan marah.. hehehe..

guys, aku tak beli souvenir pun.. saje je.. on purpose.. kang korang tau lak location aku punye vacation..

and FYI, aku agak ngok ngek jugak time tu sebab aku lupe nak roaming and inform CELCOM tentang vacation aku.. so my beloved Torch takleh guna.. cume mampu gunakan WiFi je time tu.. HAMPEH!!! (sampai aku jadi jealous bila pandang kiri kanan orang main BB diorang)..huhuhu...

ok guys, c u tomorrow...

anyway, i'm  looking forward for our vacation this weekend...

BKI, i'll be there....

p/s to aka... dun forget to buy me souvenir.. nak lufthansa souvenir tau.. bukan dari sane tau.. hehe

5 comments:

Rin Saharina said...

nak souvenir :)

t e m b u m e said...

kantoiiii!
g vacation dgn sape?
report2!

mcm dah dpt agak!
hahaha

Miss Anisah said...

souvenir just for myself..
hahaha..
jahat giler kan...

bume, ape report2??
korang ni saje je kan nk kecoh2..
mane ade ngan sape sape..
hihihi

Nurul F. said...

haha mula mula memang aku rasa hangin gak
minah ni nak berahsia sangat kan?
haha tapi tak pe
lepas tengok entry ni dah ada rasa
nak senyum guling guling terharu
luv u too cha .

Miss Anisah said...

hehehe... jgn la.. takottt...
promis2..next week i give u my time about 1 nite...huhu