Friday, June 03, 2011

Kenapa I pergi Kuching last week?

Kuching?? i singkatkan menjadi KCH okeh.. guna airport code senang sket.. 

actually, i takde plan pun nak pergi KCH for entire moment. yelah.. duit dah banyak abes pergi Bandung, Sabah pada bulan bulan lepas.. Plan nak pergi Sydney pun cancel.. kalau tak, saat ni mesti dah kat Sydney (SYD) nih.. hohoho.. Lupakan SYD sekejap.. Nanti bila free maybe kita pergi balik hari ke sana memandangkan nak pergi 3 hari 2 malam macam takde masa..=)

pada sesiapa yang tak tahu, I dah pergi KCH selama 7 hari.. i pergi dengan 9M-MML pada 21 May dan balik dengan 9M-MKC pada 27 May.. Selama seminggu kat sana, I banyak menghabiskan masa yang sangat berharga di Permai Rainforest Resort Pantai Damai Santubong..



Serius!!
Tempat tu sangat cantik dan sesuai untuk berehat, tenangkan fikiran.. Tapi, I bukan pergi untuk berehat dan menenangkan fikiran.. Ada tugas yang berlu dilaksanakan.. Nevermind, I memang suka aktiviti macam tu dan sangat teruja bila berpeluang menyertai KEM PINTAR MAS 1 MALAYSIA. Terima Kasih MAS Backpackers di atas jemputan dan segunung ucapan perhargaan kerana memberi tunjuk ajar.. Pengalaman yang diperolehi takkan dilupakan dan sangat sangat berharap, kalau ada peluang, I nak pergi lagi!!!











Lepas ni I entry pada hari pendaftaran Kem Pintar MAS 1 Malaysia akan menyusul.. 
Tunggu jelah okeh!


2 comments:

ekin musa said...

slalu tgk dak2 MAS wat kem....bgus la...=)

Miss Anisah said...

Selalu tgk kat mana?