Friday, July 08, 2011

Saya rasa tak best, korang rasa best ke?

Mula mula saya patut tanya kat diri saya.. Patut ke bercakap tentang company saya kat public... Tapi rasanya perlu untuk penambahbaikan.. Lagipun korang yang baca mesti rasa benda yang sama bila naik flight.. Bayaran tiket dah mahal.. Sepatutnya servis kat dalam kapal tip top la...

Saya tak nak cakap pasal Cabin Crew... Sebab saya rasa diorang memang the best cabin crew compare airlines lain yang saya naik.. Syabas lah korang..

Cuma, apa yang saya rasa tak best ni bila sentuh part makanan.. Bukan sekali saya try makanan kat dalam flight tu.. Banyak kali.. Lagipun saya nak comment as a passenger.. Bukan staff.. Kadang kadang saya fikir macam frust.. Dah bayar mahal mahal tapi makanan tak best.. Dulu makanan dia sangat best la.. Kenapa lately saya makan rase tak sedap eh? Patutnya kualiti rasa tu patut maintain la.. Bukan interior dan crew je kena maintain perfect...

Tak salah kan kalau makanan maintain tip top.. Baru passenger puas hati bayar mahal..

2 comments:

miss fiza said...

kekadang kene jugak ckp psl kompeni utk pembaikan kan :)

Miss Anisah said...

Betul la tu.. Kalau tak sampai bila nak ok...
Ni lagi la... MH... Malaysian Hospitality...