Friday, July 29, 2011

Serius tak suka player Singapura Berlakon atas padang!!!

Apapun keputusan semalam, I tetap nak ucap tahniah kepada semua player Malaysia... Ada flat sket sket tu boleh dimaafkan la kan... Tapi Keeper Malaysia memang terbaiklah semalam... Tabik la dengan Apek walaupun kat internet keluar macam macam gosip pasal awak....

I masih lagi bangga walaupun kalah dengan Singapura... Team kita takde nak import import kan.. Original Malaysian.. So memang diorang boleh membuktikan Malaysia Boleh la....

Pasal player Singapore lak, serius I nyampah gilerrrrrrr....... Memang boleh jadi pelakon terbaik la... Kalah artis kat luar nun.... Taknak la kutuk banyak banyak pagi Jumaat ni... Buat tambah dosa jek.. Lagipun korang pun tengok kan semalam..boleh judge sendiri...

Bubye... Nakgi kerja lak... Belum log In lagi ni.. Still dalam kereta tengah lepaskan geram!!!!!!!

Hohohoho....

Selamat Hari Jumaat....buat lelaki yang membaca, jangan lupa pergi solat Jumaat tengah hari nanti yerp....

1 comment:

Ahmad Zaki said...

Assalamualaikum...

Walaupun Singapura "banyak berlakon" di padang Stadium Nasional Bukit Jalil, namun para pemain skuad Harimau Malaya perlu muhasabah diri mengenai kegagalan memenangi perlawanan semalam dengan jaringan yang besar bagi melayakan pasukan ke pusingan ke tiga kelayakan piala dunia. Ada hikmah pada setiap yang berlaku.

Jika kita kenang kembali, bukan sahaja mengenai piala dunia kita kalah pada singapura-pura, tetapi berkenaan pulau batu putih dan tanjung pagarpun kita kalah, apa kes..

Nampaknya kita masih ada kelemahan dalam pentadbiran semua bidang. Jadinya kita perlu menukar beberapa perkara agar semuanya bertambah baik dan sukses.

Insya Allah, pada 2018 nanti, apabila semua yang terlalu lama, yang tak baik kita tukar, kita layak juga memasuki pusingan akhir piala dunia tersebut...