Monday, August 15, 2011

Menu Febret Ramadhan kali ni..


Selepas dah selesai 14 hari puasa, rasanya ni la menu yang paling laris kat rumah I.. Gambar yang I post ni adalah Sardin Roll ke 3 yang I buat dalam seminggu.. 

En. Hubby suka ye? 

Ape? Sardin Roll Kak Timah dah jatuh ranking? 
ala.. Kak Timah punye tu I tak penah rasa paling sedap pun.. 
Oppss!!
Marah la Kak Timah nanti..

Actually, 
I memang suka makan Sardin Roll.. Tapi yang dibuat sendiri.. Sebab cuma kita yang tahu apa yang kita suka nak makan.. So kita akan letak ikut selera kita.. Betul tak? 

Hari ni dah hari ke 15.. 
Menu hari ni, 
puding karamel yang kakak En. Hubby dah buatkan semalam dengan apa yer? 
Bubur Jagung.. 

Tak sabar la pulak nak berbuka.. 
Nanti I post Bubur Jagung yer... 

6 comments:

Alia Laila said...

sedapnya sardin roll ! my fevereeeettt :D
*lap air liur

Miss Anisah said...

sabar sabar...sikit lagi nak berbuka...

♕ Mr.IX ♂ said...

salah satu my feveret gak ni... *i ni mmg byk feveretS...

Miss Anisah said...

Xpe kalau byk yg febret... Senang nak makan... X yah susah cari...

Miszyuyu said...

wah nampak sedap lah..bole beli ptg ni hehe

Miss Anisah said...

Bole bole...hehehe