Tuesday, December 27, 2011

I Love U but U Love Him

owh.. NO!!

I takde kaitan didalam tajuk di atas.. Saje jer.. Teringat kat cerita Twilight pulak.. InsyaAllah I akan kekal menyanyangi En. Hubby I hingga nyawa terpisah dari badan walaupun kadang kadang I selalu terasa dan berkecil hati.. Biasa lah.. Itu adat kan bergaduh dan bermuram durja.. 

Tetapi, 
I terfikir tentang soalan seorang teman.. 

Anisah, apa pendapat ko bila seorang perempuan menyanyangi dua lelaki dalam satu masa dan cinta kedua dua lelaki tersebut?

Ha!! 
Kan I dah cakap, takde kena mengena dengan I dan jugak tajuk kali ni. 
Whatever....

I tak tahu teman I itu bercakap tentang siapa.. Dan I tak bertanya.. 

Jawapan I terjawab dengan soalan semula.. 

Yeke dia sayang?

Apa yang dia pandang pada kedua dua lelaki tersebut? 

Dia Tak cukup dengan satu ke? 

Atau dia terasa sunyi bila lelaki pertama busy sehingga memerlukan lelaki kedua untuk menemani dia diwaktu sunyi? 


Hmmm...
Kadang kadang tidak perlu menyalahkan perempuan, tetapi lelaki pun ada mengalami situasi macam ni.. Kadang kadang tidak tahu dimana punca tetapi muncul insan ketiga di dalam hubungan.. Jadi, tanya hati.. Pilih satu daripada dua.. 

Lelaki boleh memilih hingga empat.. Tetapi perempuan perlulah setia kepada satu lelaki jika ingin mendapatkan kebahagiaan.. 

4 comments:

NURULSYAZWANI BINTI ROSLI said...

jalan jalan sini!

Miss Anisah said...

Tq....=)

shark said...

salam perkenalan dari saya :)

Miss Anisah said...

Salam perkenalan.. Tq sudi melawat blog ni...