Thursday, December 08, 2011

Terharunya!

Sangat terharu.. 
Cuma itu yang mampu diluahkan.. Baru dua kali berjumpa tetapi keakraban dan kasih sayang itu tak mampu diluahkan dengan kata kata.. 

Pertemuan di Permai Rainforest Resort Kuching Sarawak pada Mei yang lalu sungguh membuatkan perasaan ini membuak buak untuk mengarang pada ketika ini.. Apakah perasaan seseorang apabila terasa diri sangat dihargai..? Sungguh terharu kan....

(ini adalah entry yang sangat terharu. memang banyak perkataan terharu)

Insan yang I gambarkan sekarang ini adalah Mira. Dia lah insan yang membuat I dan kawan kawan I terharu sangat. Petang ni, sewaktu berehat rehat dengan niat tak ingin mengupdate blog walaupun dah lama tak update, tiba tiba terus bersemangat nak menulis. 

Mira.. 
Kaulah segalanya sayang... 

Setelah membaca tulisan Mira, terus rasa rindu kat dia.. Walaupun waktu Kem Penyayang dulu I tak wujud disitu, tetapi Kem Pintar yang memperkenalkan kami. Tulisan INI dah menceritakan segalanya tentang perjalanan kem itu dan tulisan INI juga yang membuatkan air mata menitis ke bumi.. 

Teringat sewaktu bulan puasa lepas, sanggup ke Batu Kikir semata mata untuk berbuka puasa walaupun meredah hujan dan traffic jam. Mulia sungguh hati insan INI yang ikhlas menjemput kami ke rumah.. Dan jangan lupa Cikgu Paan.. Tolong tunduk nak masuk simpang rumah Mira yer!!!

Mira, 
Kak Nisa harap kita akan terus keep in touch sampai bila bila walaupun susah nak berjumpa. Bila tengok gambar kat bawah ni, waaaaaa.........RINDUNYER!



No comments: