Saturday, February 25, 2012

Dinner Orang Malas - Nak Try Nuget Sebenarnya..

Kalau ikutkan tadi dah taknak makan.. tapi tiba tiba datang pulak habit perempuan.. Kang kalau tak makan, tak pasal malam nanti perut masuk angin.. Bukan tak biasa kalau saat saat macam ni tak makan perut akan buat hal.. 

So pergi la bukak fridge.. Kita angkut saja nuget yang baru dibeli semalam untuk dimasukkan ke dalam kuali.. Semalam beli nuget Marina Tempura yang ada chicken sausage ni sebab nak rasa.. Sedap ke tidak.. Selalunya I beli yang biasa tu je.. Disebabkan semalam takde, mula la merepek repek beli yang ni..


Tapi I takde la makan nuget saje.. ade ADD ON gitu.. Walaupun dalam mood diet tak amik kaborhidrat dengan banyak, tapi I makan jugak nasi.. Tambah jugak lagi dengan daging goreng.. Daging fresh yang di beli kat pasar pagi tadi yer.. 


Abaikan gambar terbalik.. malas nak rotate.. hohoho... 


Inilah nuget filling chicken sausage tu.. Rasa dia takde la sedap mana.. Kalau ada yang biasa tu I akan beli yang biasa la.. Cuma brand Marina.. Sedap.. Tapi kalau takde jugak, I beli la Nuget Tempura Ramly..

Okaylah, dah tunjuk dah menu dinner I hari ni.. Nak bersiap nak pergi Stadium pulak.. Nak follow En. Hubby main bola.. lalalalalala

No comments: