Sunday, February 26, 2012

Liburan Lentang, I Terlentang


Sebelum ni I dah ada buat entry tentang Trip ke Lentang.. Menurut kengkawan ini kali kedua mereka buat event kat sini. Tapi sewaktu camping kat Lentang hari tu, serius I memang takde mood sangat untuk follow semua aktiviti.. Gambar I pun tak banyak.. Bukan tak banyak tapi ade satu je..

Kenapa takde mood sangat? dari awal memang ada niat malas nak pergi.. Kat sana pulak, gigi I baru mula sakit.. Sakit gigi tu pulak terus merebak ke kepala.. Memang I hilang minat la untuk join orang.. Apa yang I tahu, mengadap iPad dan main game.. Confirm kengkawan boring dengan aku kan.. Cuma masa tu, I tak nak inform korang masalah I je..




Dan sekarang, bila I tengok gambar ni I rasa jealous sudah.. Apa boleh buat.. Memang gigi memberi impak besar dalam hidup.. Hohoho.. Sampai Abang Eddy nak mengacau pun kena marah dan pas fon dekat Abang Art.. Hohohoho

Cuma satu je benda yang I gerakkan.. BBQ.. itu pun Kak Ilani dan Kak Nadiah tolong 90%.. I cuma tolong campak bahan bahan marinate jer.. Dari kerja nak bersihkan, gaulkan dan bakarkan semua diorang buat..


Terima kasih semua yang sudah merindui BBQ yang I prepare... Hahahaha... statement poyo...



No comments: