Saturday, February 18, 2012

Menunggu... Serius Risau...

Saat ni... Berdebar debar... Dengan ekor mata kiri bergerak gerak sejak 2 3 hari lepas.. Ya Allah.. Cepatlah tamatkan kerisauan aku ni... Saat ni hujan renyai renyai.. Memang obvious keadaan agak membahayakan... Aku berharap... Tiada apa yang buruk berlaku.. Dan aku masih sabar menunggu kat bawah ni.. Semoga korang semua balik dalam keadaan yang selamat malam ni... Amin.... Lokasi sekarang di depan kedai runcit kat Janda Baik.. Tengah menunggu kawan kawan yang pergi mendaki Gunung Nuang pagi tadi turun.. Sepatutnya pukul 6 petang dah tiba di bawah.. Tapi sekarang, call pun semua orang tak dapat dihubungi.. Allah jela tahu hati ni berdebar macam mana..

2 comments:

Nurul I. said...

insyallah takde ape ape k.

Miss Anisah said...

Diorg lambat sebab ade kawan yg injured..so dah jalan super slow..huhu