Friday, March 23, 2012

Kemalangan Dekat Ara Damansara tadi...

Arini ada kelas kat SZB, bila balik tadi jammed dekat 'fly over' Ara Damansara.. Tiba tiba ternampak ini dari jauh...


pelik... macam mana lori ni boleh position macam ni? tengok gambar dekat sikit....


owh... ada tiga kenderaan.. lori, wira dan van.. jalan makin jam dah.. memandangkan semua orang dah balik kerja.. ramai jugak yang berhenti untuk tolong? ke tengok? yang penting, rakyat Malaysia prihatin..

bila kereta ke depan sikit i nampak satu lagi... yang kat bawah ni..



gambar dah tak clear sangat.. dah zoom dari BB, kereta pun tengah bergerak.. yang penting i bukan driver hari ni.. itu boleh tangkap gambar..

Apa lagi.. whatsapp terus kat kawan kawan i yang belum balik kerja suruh balik lambat sket.. overtime ke.. alang alang dah jam teruk ni.. Rupanya Paan dah keluar awal dari I.. Dan dia cakap penunggang motor tu meninggal..

satu lagi kenderaan yang I tak nampak kat situ tadi kereta polis yang rosak teruk.. Tapi Paan nampak kereta polis yang rosak akibat kemalangan ni.. Cerita sebenar kemalangan kat Ara Damansara petang ni yang tengah buat jam teruk untuk orang MAS nak balik rumah sekarang, I tak tahu..

Apa yang I tahu, penunggang motosikal ni dah meninggal.. Staff Airlines ke? Wallahu alam.. Apa perasaan keluarga bila tahu? argghhhh... I dah pernah mengalami situasi ni 3 kali.. abang abang i pun meninggal disebabkan motosikal waktu macam ni.. balik kerja jugak...

tiba tiba teringat kat abang Amran dan abang Latif.. RINDU...


3 comments:

Nurul F. said...

innalillah .. sedih nya kalau ade kat tempat keluarga mangsa. memang motor selalu jadi mangsa keadaan

Miss Anisah said...

betul la tu...

.fizzilla. said...

innalillahiwainnailaihirajiunn..smogarohnya di tmptkn dgn org2 yg beriman..meremang bulu roma bace nie..cmner la klu berada di tmpt fmly mgsa..sdeynyerr