Sunday, June 24, 2012

Temetrai Janji Dua Hati - Syedi dan Izzah

16 Jun 2012..
"Farhan, promise mama sayang.. Don't cry.. Please ye Farhan."

Tapi.. Lain yang berlaku.. Sepanjang perjalanan rupanya mama yang mengalirkan air mata. Sewaktu akad pula, Farhan pun nanges jugak. Alamak!

Kami sebagai kawan kawan dan I merangkap Puan PA yang notty, mestilah snap gambar Farhan yang menangis. Siap video lagi ko. Bukti ko menangis di hari pernikahanmu. I like kenakan U waktu waktu begini.

I bersama En. Hubby ke Kuang menghadiri majlis pernikahan. Tapi gambar En. Hubby memang tak wujud dalam entry kali ni. Malas betul dia nak join I bergambar. Makan je tahu. Mengelat punya hubby.. Tapi I dengan Dee banyak la posing dengan perasan single lah pulak.

Manakala majlis besar pulak diadakan di Dewan Komuniti TTDI Damansara pada keesokan hari. I datang dengan ex-housemate dari Sepang. I dan En. Hubby buat different agenda disebabkan terlalu banyak perkara yang perlu kami selesaikan Ahad lepas. Kita kena bahagi sama sama la. Tak nak mengecilkan hati mana mana pihak kan..

Anyway, tak terlambat lagi nak ucap SELAMAT PENGANTIN BARU buat Paan dan Izzah. Semoga kalian kekal hingga ke syurga.. Amin.... CEPAT CEPAT BUAT ANAK TAU! =)

2 comments:

Asyiqin Haulisah said...

tahniah kwn awak. cepat2 buat anak? heee.

Aimacomel said...

seronok tengok orang kawin ni tau, tak sabar pulak rasanye ;)