Tuesday, July 03, 2012

Nutella ready for puasa!

Puasa? Lagi beberapa minggu je nak menjenguk kita. Ganti puasa dah abes ke? Cepat cepat la ganti yer kalau masih ada yang belum disaat genting macam ni..

Puasa kali ni lain sikit la. Dah ada encik suami. Tak boleh la bangun sahur minum air je kan? Mesti kena masak siap siap walaupun cikai.. Boleh ke ni? Kena bolehkan jugak la nanti..

Tadi pesanan I untuk mendapatkan
Nutella dah sampai. Puas hati kalau dapat beli banyak banyak dan sikit murah! Thank you Aizuddin.. Bersusah payah beli dari Labuan. Penat penat balik main rugbi, kena beli pesanan Cik Puan Anisah pulak.

Nutella I yang macam banyak ni dah jadi stok bulan puasa kalau tak lalu nak makan nasi ni! Bestnye.... Tak pun jadi salah satu bahan kuih raya? Eh.. Dah.. Puasa pun belum, nak pikir raya.. Amboi.. Amboi.. Amboi...

2 comments:

saharinasaharudin said...

lawa plak packaging nutella tu.btw,lawa header. :D

Che Rosliza Che mat said...

sedap coklat nutella nie makan gan roti...makan gitu pun sedap hihi