Friday, September 28, 2012

Kicap Oh Kicap!

Kicap botol merah ni la yang harga dia RM7.99


En. Hubby: Sayang, mahalnye kicap sekarang. RM8...
I: Eh..? I ingat dulu kicap harga dia RM2.40 je..
En. Hubby: Ni.... Cuba U tengok kat botol ni..
I: (tetiba) Abang! U boleh save RM8 for me...
En. Hubby: Hah?
I: Yela.. I kan tak boleh makan kicap sekarang.. So U can save RM8 for me.. I kan tak boleh makan kicap...
En. Hubby: Yelah... :-p

En. Hubby mesti cakap dalam hati... Layannnnnnn.....

Tapi U mesti boring kan, macam macam yang I tak makan.. Udang I tak makan, sayur tak makan, telur tak makan... Apa lagi ye? Nanti I fikir..

Sampai semalam En. Hubby cakap kat I, jangan U makan nasi dengan ikan kering saje dah la.. Sedih dia nanti nak tengok.. Tapi hakikatnya... Memang ikan kering dan ikan ikan segar je yang I makan sekarang...

Kicap????????
Muntah je semula makanan kalau ade sumber kicap. Hohoho


4 comments:

Hilmirda Daud said...

Mahalnya kicap skang.
Amy dah lama tak beli kicap sbb bila beli Amy beli lebih. Lepas ni nak kena cek harga kicap pulak.

Miss Anisah said...

tu la pasal.. macam tak percaya...

Anonymous said...

I'm sure the best for you euSPCwGX [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/]knock off designer bags[/URL] for gift JHOuIlFG [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ ] http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ [/URL]

Anonymous said...

look at dBXGpzuY [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/]cheap designer handbags[/URL] to take huge discount KLMBDbsY [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ ] http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ [/URL]