Tuesday, October 02, 2012

Ada Apa Dengan Sampul Ini?

Sampul bergambar siapa eh? Sorry lah memang tak tahu sangat group K-Pop ni. So tak kenal mereka.. Tapi I tak berminat sangat nak bercerita pasal artis artis harini. Cuma apa ada dengan sampul misteri ni?



Sampul ni telah dijumpai di hadapan rumah. Spesifikasi lokasi adalah ditempat I meletakkan Myvi I.. Myvi tak pernah parking dalam pagar, sebab En. Hubby parking kereta dia kat situ. Except bila balik kampung jek. Huhuhu

Sebenarnya, I dah nampak sampul ni dari pagi. Tapi I tak berminat nak usik. I assume sampah je. Biasalah.. Rumah dekat dengan playground, banyak la sampah sarap. Mainan budak budak tinggal pun banyak jugak..

Bila sesuatu yang nak dijadikan cerita, anakanda dah ambil sampul tu.. Sampul duit, budak mana yang tak excited kan.. Dah ambik mesti la dia bukak..

Ekspresi dia? Of course terkejut! Menjerit jerit dan berlari lari ke arah Mummy..

Apa ada di dalam sampul tu? Sampul cantik bewarna pink.. Milik siapa? Dan macam mana ada dihadapan rumah I?




















Dan inilah isi di dalam semua sampul tersebut.




I assume, ini adalah duit raya salah seorang budak di area rumah ni.. Kesiannya dia... Still berharap ada budak datang mencari dekat I.. Kalau takde jugak, menjadi rezeki orang lain la nanti...

Nota Kaki: anakanda - merujuk kepada anak anak I yang tak pernah diceritakan di dalam blog ini.. Saja.. Tak nak up profile mereka. Risau ada yang tak suka..


1 comment:

Anonymous said...

Banyaknya duit...