Thursday, December 27, 2012

Land Slide

Musim hujan di Pantai Timur selalunya memang menjadi penantian buat I.. Best duduk dalam musim hujan... Berkurung kat dalam rumah.. Tengok hujan turun.. Tengok air sungai kat belakang rumah naik hingga atas jalan raya.. Haa... Itu best..

Tapi hujan banjir tahun ni x best! Rumah I dah menjadi mangsa. Bukan banjir.. Tetapi tanah runtuh... Alamak! sadissss... Cuma nasib masih menyebelhi kami.. Rumah tak terkena effect pape.. Tapi risau jugak kalau akan ada lagi runtuhan kecil ke.. Hujan masih lagi turun sekarang.. Jadi ada kemungkinan lagi semua tu..

Ya Allah.. Jauhkanlah segala mala petaka.. Selamatkanlah kami.. Lindungi kami sekeluarga..






2 comments:

farah.fauzi said...

semoga semuanye okay :)

Kakzakie said...

Tragedi!! Musim tengkujuh macam-macam boleh terjadi. Redha dan berdoa moga semuanya selamat.

Terima kasih follow kakak. Dah follow sini juga yg ke 448.