Tuesday, February 16, 2016

Adam Isyraf Turns 3 - 13 Februari 2016

Dari hujung tahun lepas dah inform.. 
"Mommy, nanti Adam nak kek Doraemon tau masa birthday Adam."
Amboi.. Kecik kecik dah pandai request. 

Cuma Birthday Adam Isyraf tahun ni kita tak boleh nak celebrate on time since kita balik kampung. Tapi bila kat kampung, boleh buat celebration beramai ramailah kan. Lagi seronok.. Lagipun Februari ni bermula dengan birthday mak, kak zura, abang mie dan Adam.



As usual, dah ada trusted baker yang boleh buatkan kek untuk kami, awal awal sebelum balik kampung lagi dah cakap nak kek deco Doraemon. Cuma perisa kek last minute baru decide nak Pineapple Carrot Cake. Senang.. Semua dah tak lalu nak makan kek coklat ke.. kek yang selalu makan. So order je carrot cake yang sememangnya my favourite. 

Lagipun masa celebrate kat Kuala Terengganu dah order Red Velvet daripada cousin yang kerja di Delicous. 

Jadi, inilah kek Doraemon untuk melayankan permintaan anakanda Wan Adam Isyraf. Berusaha mommy mencari lilin di sekitar Shah Alam sebab tak nak rosakkan kepala Doraemon yang kiut tu.. 


Tapi Adik Alyah mana boleh lari dari benda benda extreme cute seperti cake doraemon ni. So tak berjaya pun untuk ambik gambar Birthday Boy sorang sorang.. 



Buat anakanda kesayangan mommy dan ayah, SELAMAT HARI LAHIR yang ke 3. Mommy doakan mommy akan dapat melihat anak mommy di mata hingga ke akhir hayat mommy. Semoga anak mommy menjadi anak soleh. Dengar pesanan orang tua. Hormat semua orang dan berjaya dunia akhirat dengan menjadikan agama Islam sebagai pegangan utama. Amiin..





No comments: