Monday, October 31, 2011

Kutu Babi!

Hello....
I dah mengantuk sangat dah ni...
Tapi stresss!!!!!!

Badan gatal gatal bila balik dari Ulu Kenas ni...

Selongkar punye selongkar satu badan, I dah jumpa berekor ekor KUTU BABI di badan ni..
Adush!!
Banyaknyer.....

I tak kisah kalau jumpa kutu babi tu sekarang... Jangan bila dia dah berkampung dua tiga hari kt badan I tu yang tak tahan tu..

Dulu pernah si kutu ktu singgah kat mata.. Bengkak tu mata I...


Haihhhh....
Apa la...
Macam mana ni..
Next month nak kena pergi seminggu lak...
Berapa puluh ekor kutu babi agaknya yang akan dinggah kat badan I?

4 comments:

anen said...

air kat ulukenas kotor banyak dah skrg...huhu

Fariduddin El-Islam said...

pediculus capitis..haha

aiEz said...

err macam mana boleh kena ye?

Miss Anisah said...

anen: air kat tapak kitorg camping tu jernih jer..

Fariduddin El-Islam: yup!

aiEz: kena masa jungle tracking kot.. huhuhu