Saturday, June 19, 2010

12 June= 12 majlis...

ha..da lame nk bwt entry ni tp ade je halangan..
sepanjang 4 ari cuti kt kampung aritu,byk gile wedding yg aku kne pegi..
igtkan 2 je yg aku dpt kt fb..
bile sampai umh je, mak tunjuk lagi wedding2 card yg tertulis namaku di ruang jemputan..
mak aih!!
byknye!!

sabtu je da ade 12!! ape ke benda ni?
cane nk pegi..cane nk arrange utk pegi semua n xde yg kecik ati?
pening jgk..
semua invitation dr kakak2 senior n my junior!!
owh..junior pun da kawin?
adoi...1 persoalan utk diri sndiri la pulak.lalala~~

utk settle 12 majlis aritu,abangku sanggup memberi bantuan..
disebabkan ramai senior2 yg kawin tu merupakan kawan arwah abg latif, so aku n abg san divide la mne jemputan yg dia pegi, mane yg aku patut pegi..
ha!!settle problem...
nk mtk tolong kak mie n kak zura, diorg bkn kenal..adoi..

tp dalam byk2 kenduri tu,sempat la jgk aku pegi kenduri kawan aku, EMMA..
Ingatkan aku x dpt pegi da.
disebabkan plan asal aku x balik untuk cuti last week.
tp ble kak mie mntk jd driver untuk blk kuantan, bole la...

anyway, thank u kak mie n abg ayie for ticket TGG-KUL..
and..
Selamat pengantin Baru bwt semua kakak2 senior, my 2nd cousin, my junior, and emma.
semoga jodoh kalian akan berkekalan dan bahagia hingga ke akhir hayat.

______________________________________________________________

sekitar emma's wedding....












_____________________________sekian____________________________

No comments: