Sunday, April 03, 2011

Boeing 737 - 700

after a month duk simpan simpan baru arini assemble.. takde masa betul nak mulakan kerja.. al maklumlah.. busy jek memanjang.. 

kapal ni beli kat Seattle dengan skala 1:200... Harga dia $25...
thank you so muuahhh!! 
salah.. salah...







THANK YOU SO MUCH!





jom kita assemble ini kapal B737-700..

ini semua spare and component yang belum di pasang... kejap yer.. nak pegi cari tools..




test pen jer ade... cukup la kot.. 


jap yer... mau attach dia punya wing, stabilizer, rudder and landing gear kat dia punya fuselage kejap..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TA DAAAAAA!!!!!


Siap sudahhhh....
kapal saya mau posing sket.. 
hehehe...



my new fleet... 
originally from Boieng Seattle... 



nanti pergi beli sendiri, saya mau beli yang besar besar pulak.. 
saya sangat sukaaaaa....

actually saya baru start mengumpul.. al maklum lah dulu belum kerja, mana ade duit nak beli model yang mahal mahal.. sekarang, saya akan berusaha untuk dapatkan apa yang saya mahu...

No comments: