Tuesday, January 06, 2015

Sekitar 2014, Kali Ni Kita Update Tentang Bola Je..

Memandangkan dia addict dengan bola sepak, so ai takde mood nak buat conclusion tentang aktiviti ai sepanjang 2014. Sebab banyak yang terbatal, plan rosak sebab dia nak main bola.. So mood 2015, tak payah plan apa apa, duduk rumah diam diam, kalau teringin nak jalan jalan, pergi sendiri tapi duit dia keluarkan. Hahahahaha... Padan muka..

Takde la.. mood ai tahun ni kembangkan empayar Shaklee dan tambahkan family iAchive Group. Tak rugi habaq hang kalau join iAchive..

Eh..Lagi tajuk pulak.. Di sini adalah kisah bola yer.. Bukan kisah bisnes.. First, kita letak muka budak comel yang tak pandang camera dulu.. Lepas tu baru masukkan gambar gambar ayah budak ini pulak.


Letak gambar suami main bola.. Macam gempak sangat je. Takde pun gempak. Gaya je lebih.. 
















Ok.. ini cuma suku dari event bola yang dia attend ye.. Mane la tak stress kadang kadang.. Tapi takde la stress mana.. En. Hubby main bola, ai pergi la rumah family. So sama sama hilang takde kat rumah. Heeee....

hidup jangan stress.. Kita buat apa yang kita suka, dan cipta mood happy.. Kan mudah kehidupan tu? Biarlah En. Hubby dengan bola, ai? merayau la dengan anak anak.. Tapi sampai kat AEON Rawang jela.. Dah itu yang paling dekat. Kesian!


No comments: