Thursday, July 12, 2012

Chicken Foldover McD - BUY 1 FREE 1

Agak agak kalau nak berjimat dipertengahan bulan ni tapi nak makan sedap, boleh la serbu McD yer kengkawan. I pada mulanya tak terfikir nak makan McD dah. Nak jimat.. Sekali nampak iklan ni...

Sekarang sedang berfikir fikir.. Tapi macam berfikir fikir nak ajak kengkawan makan kat McD jer.. Foldover! Foldover! Foldover!

Jom! Dari hari ni hingga 25 Julai 2012. Eh... Last day tu sempat tunggu gaji hujung bulan ni tu. Hehehe..

Untuk maklumat lanjut dan kupon, sila la klik SINI yer..

1 comment:

Scya Lollita said...

arghh laparnya tengok -.-