Saturday, July 03, 2010

cuai betul...:-(

assalamualaikum..
hi..entry for today..
tengah ari td ade wedding staff kak mie kt alam megah.
so pegi sane temankn Kak Mie sbb Abg Ayie bz dgn Ally Azwin autoshow dkt Bukit Jalil..
biase la..
da adik..kena la temankn kakak..(adik mithali)..=)

after wedding pegi la pulak Summit USJ.
Heitech ade buat bowling tournament arini.
so temankn Kak Mie pegi support staff dia lg..
x kesah la.
weekend kan..
sambil tu leh jalan jalan free + cuci mata tgk staff dia yg hensem2.
=D

da kt Summit tu lelame,
anak anak mane bole duk diam..
pegi la tgk filem Zoo yg baru kuar tu..



hmmm...
for me, cite Zoo tu sesuai la utk bawak anak2..
klakar n lawak kanak2..
sbb cite tu byk benda x logik la..
haiwan bercakap..
erm..
tp utk peminat Lisa Surihani, Lisa mmg cantik dlm cite tu.hehe

okeh...da abes da agenda arini..
tunggu Germany vs Argentina jek sat lg..

tp yg x menariknye arini,
anisah sgt la loklak..
bole lak tertinggal kunci kt dalam bilik dan pintu bilik terkunci!
huh!!
ape da...
acceli, slama ni kalau nk kuar pun, x penah kunci pintu bilik.
even tinggalkn umh berminggu2..
kes percaya housemates la..=)
hari ni, kalut nak kuar gi wedding, sebab kak mie da sampai,
bole je tertutup pintu n kunci serta 1 set kunci tertinggal kt dlm bilik!
perfect job anisah!!
tp rileks je..
bole je kuar umah dgn riang gembira..
lagipun,
problem dtg bile da balik umah.
bukan mase nak kuar.

so, balik petang tadi la baru berfikir cara utk masuk ke bilik.
dulu da pernah berlaku.
tp buat keje berani mati.
(umah kt tingkat 3)
panjat dari balkoni dapur gi ke tingkap bilik.
arini x leh buat.
tingkap x bukak.
huhu..lagipun BAHAYA!

mcm biase la..part mengadu kt tersayang hal hal camni tu normal.
mase lepak2 kt Heitech befor balik td contact MBK..
dia suh selit kad kt celah pintu.
erm..reti kah aku??
mcm x je..pecahkan tombol pintu bole la buat.
bole try 2 2 cara..
da sampai umah, call abg botak lak..
salu, ape pun situasi, dia mmg penyelamat.
x kire la aku ke kawan2 aku.
hihi..
abg botak, a.k.a abg sham(mampos kalau dia tau aku panggil botak) ajar aku selitkan kad jugak kt pintu.
rasenye, aku yg x reti.so x terbukak.
so byk la gadget aku gune untuk bukak dalam usaha tanak pecahkan pintu..
sayang woo!!
dawai..kunci tombol lain..klip kertas..sudu..
finally!
>PISAU<
skali turn je..mata pisau yg tajam bole menggantikan kunci untuk membuka pintu???
ermmm...menarik.
dulu aku penah bukak ngn stick eskrem.
tp tadi xleh try sbb xde.
tu yg SUDU jd pilihan.cume x lepas nk masuk je sbb besar.
PISAU..
memang banyak kegunaan..hoho

No comments: